• 16.11.22, 09:22

Eesti suurim ja oodatuim turundussündmus Password tuleb taas! Registreeru juba täna

Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime turundusest ja psühholoogiast ning nende ühisosast, sest inimeste käitumise mõjutamine on oluline osa turundusest. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Eesti suurim ja oodatuim turundussündmus Password tuleb taas! Registreeru juba täna
Igasugused tehnoloogiad tulevad ja lähevad, aga inimeste käitumise mõistmine on jätkuvalt turundajate jaoks üks olulisemaid oskusi. Aga enne, kui inimeste käitumist on võimalik mõjutada, tuleb aru saada sellest, miks inimesed üht- või teistmoodi käituvad.
Password 2023 just sellele keskendubki: mõtestame tippteadlaste ja praktikutega lahti inimeste käitumist ja vahendame uusimaid avastusi käitumispsühholoogia vallast.
Lavale astuvad teiste seas näiteks:
• Hollandi psühholoog ja Euroopa üks parimaid konverentsiesinejaid Thimon de Jong räägib tuleviku tarbija psühholoogiast ja ka sellest, kuidas pandeemia ja sõda tarbijakäitumist mõjutavad.
• Briti moepsühholoog Shakaila Forbes-Bell selgitab, kuidas tekivad moetrendid ja kuidas me riideid valime.
• Soome müügiprofessor Petri Parvinen räägib müügipsühholoogia uusimatest suundadest, sealhulgas ka kaugmüügist ja müügist e-kanalites.
• Eesti tuntuim ajuteadlane Jaan Aru õpetab, kuidas ergutada loovust.
Vaata esinejate nimekirja SIIT. Nimekiri veel täieneb, nii et püsi lainel!
Nagu traditsiooniks on saanud, siis selgitame ka seekord välja Eesti parima turundustiimi ning silmapaistvaimad ja mõjusaimad turundusteod 2022. aastast. Võitjad kuulutame välja 29. märtsil Passwordil.
Vaata konverentsi infot ja programmi SIIT. Registreeru konverentsile soodushinnaga SIIN. Soodsaim hind kehtib kuni 15.12.2022 (k.a).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele