Äsja asus Kaupmehe turundusjuhi ametikohale mitmekesise turunduskogemusega Annika Metsala, kelle sõnul on Kaupmees kindlasti enamat kui kauplusladu, milles on lihtsalt suures koguses tooteid.
- Kaupmehe uue turundusjuhi Annika Metsala sõnul sai kandideerimisel muu hulgas otsustavaks töökuulutusse sisse kirjutatud huumorikild. Foto: Annika Metsla
Annika Metsala sõnul on ta turunduses töötanud sisuliselt kogu töise elu. „Vaheldusrikkust on sellesse samal alal toimetamisse toonud erinevates sektorites töötamine, alustades ehitusmaterjalidest ja energeetikast kuni kultuuri ja disainmööblini välja, kui ka turundusvaldkonna kiire areng läbi aastate,“ rääkis ta oma kogemusest ja lisas, et sel suvel jõudsid lõpule ka turundusalased magistriõpingud Tartu Ülikoolis.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.