Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen rääkis tänavusel Passwordil müügipsühholoogia trendidest, millest tõi esile näiteks sellised nähtused nagu „õõvaorg“, „nakkavad sidemed“ ja „Feynmani sobimus“.
- Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen tänavusel Passwordil. Foto: Raul Mee
Parvinen märkis, et selleks, et müügis midagi uut testida saaks, peab seda tegema vähemalt 100 korda, et saavutada üldse statistiline olulisus. "Kui sa teed uutmoodi lähenemisega viis kohtumist, siis sellest ei piisa. B2C maailmas võid sa uusi lähenemisi saada proovida 100 korda ühes päevas, aga B2B maailmas võib see võtta terve aasta,“ rääkis ta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.