Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve põlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti. Investorid ootavad kasvu kohe, kellelgi pole aega ega kannatust brändi ehitada.
Samas on bränd parim relv, mis kaitseb sinu toodet kopeerimise eest ja võimaldab küsida kõrgemat hinda. Ka need digimaailmas tegutsevad ettevõtted, mis lõid alguses läbi tänu heale tootele ja kus kogu klienditeekond toimub digikanalites, teevad “täiskasvanuks saades” reklaami TVs ja välimeedias.
Lühidalt: bränd on oluline, ka digiajastul.
Seekordne Password just nendele teemadele keskendubki. Konkreetsemalt tuleb juttu: - Kuidas brändi mõõta?
- Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?
- Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?
- Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?
- Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?
- Tööandja brändi loomine
- Lõhnabränding
Password 2024 lavale astuvad teiste seas näiteks:
- Pikaaegne Lego tippjuht Christian Majgaard, kes räägib sellest, kuidas hoida ajaloolist brändi värskena;
- Wise'i loovdisainijuht Jacqui Browne räägib laval lahti, millised olid Wise'i brändiuuenduse õppetunnid;
- Snaski asutaja Freddie Öst keskendub enda ettekandes sellele, miks on loovus reklaamis oluline ning milline on loovuse ja efektiivsuse vaheline seos;
- Oddwork Sweden tööandja brändingu juht Charles Sinclair keskendub enda ettekandes sellele, kas tööandja brändingut on vaja ajal, mil ettevõtted töötajate arvu vähendavad.
Vaata esinejate nimekirja SIIT. Nimekiri veel täieneb, nii et püsi lainel!
Nagu traditsiooniks on saanud, siis selgitame ka seekord välja
Eesti parima turundustiimi ning silmapaistvaimad ja
mõjusaimad turundusteod 2023. aastast. Võitjad kuulutame välja 20. märtsil
Passwordil.
Vaata konverentsi infot ja programmi
SIIT. Registreeru konverentsile soodushinnaga SIIN. Soodsaim hind kehtib kuni
15.12.2023 (k.a). Hoia end jooksva infoga kursis ka Passwordi ametlikul kodulehel
password.ee.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
29. ja 30. märtsil toimus Kultuurikatlas 23. korda Eesti suurim turunduskonverents Password kus osales üle 400 turundusvaldkonna inimese. Valminud on konverentsi aftermovie, millega paar nädalat tagasi toimunud konverentsi meeleolu ja haripunkte meenutada. Järgmise aasta Password toimub 20.-21. märtsil taas Kultuurikatlas.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.