Lihtsustatult öeldes tuleb nullkliki turundusse investeerida, sest maailm ei jäta meile teist valikut.
Allpool on välja toodud olulisemad põhjused, miks on vaja investeerida nullkliki turundusse ja muuta täielikult oma mõtteviisi selle osas, mida me digiturunduses teeme. Seda eriti juhul, kui meie eesmärk on luua mõju, fänne, kliente ja konversioone, mitte keskenduda üksnes sellele, kui palju külastajaid meie veebisait sai. Pealegi on liiklus alati olnud pigem edevusmõõdik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi võitnud agentuur on selle omanike sõnul detsentraliseeritud nagu advokaadibüroo, mis tagab vahetu suhtluse iga nende kliendiga.
Koostöö turundusagentuuri või vabakutselise spetsialistiga on paindlikum, kulutõhusam ja enam tulemustele orienteeritud kui täiskohaga turundusjuhi või -spetsialisti palkamine, arvab Loovagentuur QR’i turundus- ja loovjuht Virgo Press.
Sageli selgub, et polegi vaja olemas olla 25 erinevas kanalis, võib piisata vaid viiest – peab lihtsalt teada, millised need viis on, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil üles astuv Telia turundusosakonna juht Emilie Toomela.
Agentuuril on tööl eraldi AI-tiim
Me ei ole reklaamide sihtimise osas täna veel seal, kus vajutad nuppu, annad raha ja kõik juhtub iseenesest, näeb Aasta Turundustegu 2024 žürii liige ja Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.