• 28.01.25, 14:47

AFTERMOVIE | Turundusanalüütika konverents 2025

Vaata värskelt valminud aftermovie’st, mis toimus ja milline meeleolu valitses 23. jaanuaril Tallinnas Filmimuuseumis toimunud Baltikumi esimesel turundusanalüütika konverentsil.
Turundusanalüütika paneeldiskussioon
  • Turundusanalüütika paneeldiskussioon Foto: Raul Mee
Konverentsi ettekanded keskendusid sellele, et iga turundusele kulutatud euro oleks kasutatud mõistlikult ning teeniks igati ettevõtte huve.
Lisaks peaesinejale, kelleks oli äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite, astusid lavale veel: PHH Groupi endine turundusjuht Giedrė Vilkė, Analytical Alley kaasasutaja ja tegevjuht Tanel Rebane, Knowiti vanemkonsultant Maria Nikitina, Knowiti brändi- ja kaubandusstrateegida asepresident Elisabeth Taranger, endine digiturunduse strateeg ning Analytical Alley kaasasutaja Karl-Mattias Õige, Initiative’i partner ja tegevdirektor Indrek Soom, Wise’i turundusandmete teadlane Carlos Eduardo Trujillo, Telia Eesti turundusosakonna juht Emilie Toomela ning Coop Pank juhatuse liige ja finantsjuht Paavo Truu.
Päeva modereeris Initiative Latvia tegevjuht Andis Laveiķis.
Vaata tänavuse konverentsi videot siit (videograaf Kenneth Rüütli):
Täname kõiki esinejaid, osalejaid ja toetajaid!

Seotud lood

Uudised
  • 24.01.25, 11:30
GALERII | Turundusanalüütika konverents 2025
23. jaanuaril toimus Tallinnas Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, mis tõi kokku täismaja oma ala asjatundjatest ning lavatäie valdkonna tipptegijaid, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Uudised
  • 09.10.24, 06:06
Analytical Alley ja Best Marketing esitlevad: Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Uudised
  • 24.01.25, 15:07
Turundusanalüütika suurim risk on täpne vastus valele küsimusele
23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinenud äriökonomisti Dr. Grace Kite sõnul peaksime analüütikas püüdlema selle poole, et alustada kvaliteetse küsimusega ning liikuda otse selge ja täpse vastuseni.
Uudised
  • 13.12.24, 11:13
Turundusanalüütika superstaar: platvormikeskses maailmas jääb püsivaid auditooriume aina vähemaks
Üks turundajate praeguse aja suurimaid väljakutseid on hoida oma tooteid ja brände äratuntavatena äärmiselt platvormikeskses maailmas, sõnab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinev äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele