Konverentsi ettekanded keskendusid sellele, et iga turundusele kulutatud euro oleks kasutatud mõistlikult ning teeniks igati ettevõtte huve.
Lisaks peaesinejale, kelleks oli äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja
Dr. Grace Kite, astusid lavale veel: PHH Groupi endine turundusjuht
Giedrė Vilkė,
Analytical Alley kaasasutaja ja tegevjuht
Tanel Rebane, Knowiti vanemkonsultant
Maria Nikitina, Knowiti brändi- ja kaubandusstrateegida asepresident
Elisabeth Taranger, endine digiturunduse strateeg ning Analytical Alley kaasasutaja
Karl-Mattias Õige,
Initiative’i partner ja tegevdirektor
Indrek Soom, Wise’i turundusandmete teadlane
Carlos Eduardo Trujillo,
Telia Eesti turundusosakonna juht
Emilie Toomela ning
Coop Pank juhatuse liige ja finantsjuht
Paavo Truu.