• 12.03.24, 11:33

Jaanus Lahe: digiturundus ei ole algusaegadest alates palju muutunud

Digiagentuuri Convertal juht Jaanus Lahe leiab, et trendid, ka digiturunduses, on ajutised, ja kui iga trendiga kaasa joosta, siis saab ka ajutisi tulemusi. Lisaks märkis ta, et võiks rohkem keskenduda olemasolevate klientide hoidmisele - neile on ka odavam juurde müüa, kui uut klienti püüda.
Jaanus Lahe
  • Jaanus Lahe
15 aastat Tartus tegutsenud digiagenuuri Convertali juhi Jaanus Lahe sõnul on Tartus tegutsemise üheks väljakutseks see, et enamik Eesti äritegevusest ja ettevõtlusest toimub Tallinnas, samuti asuvad ka üle poole nende klientidest pealinnas. “See tähendab, et füüsilisteks kliendikohtumisteks tuleb rohkem liikuda,” sõnas ta, ent möönis, et samas on sellel ka eeliseid, näiteks Tartu väiksuse juures on ühes päevas justkui rohkem töötunde, kuna ühest punktist teise liikumisele kulub vähem aega kui Tallinnas. “Samas on Tartus väga vähe n-ö valmis spetsialiste, keda kohe värvata,” sõnas Lahe ja selgitas, et Convertali põhimõte värbamisel on aga alati olnud see, et valivad kõrge potentsiaaliga kandidaadi ja peale standardiseeritud õppeprotsessi, mis kestab kuus kuud, on töötaja valmis juba üsna iseseisvalt kliente teenindama.

Seotud lood

Uudised
  • 08.01.24, 09:47
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2023 žüriiga
Vaata, kes kuuluavd Aasta Turundustegu 2023 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 1. märts 2024.
Uudised
  • 29.01.24, 16:05
Convertal toob turule uue tütarbrändi
Digiturundusagentuuril Convertal täitus äsja 15 tegutsemisaastat. Agentuuri tegevjuht ja strateeg Jaanus Lahe ning digiteenuste juht ja strateeg Christina Värno sõnul on nende üheks eeliseks kirju omanikering. Lisaks avaldasid nad, et ühes juubeliga lansseerivad nad tütarbrändi Convertal Elevate.
Uudised
  • 01.03.23, 15:00
Convertali uute partnerite visioon on muuta digiteenused veelgi andmepõhisemaks
Veebruari alguses kaasas Eesti üks vanimaid digiturundusagentuure Convertal uued partnerid, kelle seas on nii Convertali tegevjuht Jaanus Lahe kui ka mitmekülgse meedia ja turundusvaldkonna kogemusega Taivo Hiielaid. Nende eesmärk on muu hulgas offline ja online andmete ühendamine ning partnerite plaanid ei piirdu vaid Eesti turuga.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele