Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbrändiks tõusis taas Kalev
Kantar Emori uuringu kohaselt kerkis nelja-aastase vaheaja järel Eesti elanike jaoks kõige meeldivamate brändide edetabeli etteotsa taas Kalev, seljatades maailma juhtivad tehnoloogiahiiud.
Juba 15. korda läbi viidud uuring järjestas ritta Eesti inimeste lemmikbrändid. Viimastel aastatel kõige meeldivama brändina püsinud YouTube jäi sel aastal Kalevi selja taga teiseks, samas Kalevi edumaa lähima konkurendi ees ei ole suur. Kolmandaks tõusis Gmail napi eduga mulluse kolmanda, Swedbanki ees. Esiviisikusse jõudis ka Smart-ID.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.