• 20.09.24, 10:51

Aasta Digitegu 2023 võitja case study: mõjuisikute abil saavutati enam kui 10-protsendiline müügikasv

Mediabrands Digital aitas sisuloojate abil Henkeli brändidel Loctite ja Moment müügitulemusi tõsta vähemalt 10% vaatamata sellele, et brändidel puuduvad sotsiaalmeediakanalid. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: mõjuisikute abil saavutati enam kui 10-protsendiline müügikasv
OLUKORD TURUL

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele