AI on meie supervõime, aga kriitilist mõtlemist selle kasutamisel minetada ei tohi, hoiatavad AI eksperdid.
- AI annab meile justkui supervõime, kui kasutame seda turvaliselt ja eetiliselt nii IT-s, turunduses kui finantsides, arvab Katie King. Foto: Karen Härms
Tehisintellekti mõjuisik ja mitme AI-teemalise raamatu autori Katie King’i sõnul toob tehisintellekti kasutamine kaasa olulised ärilised muutused. „AI annab meile justkui supervõime, kui kasutame seda turvaliselt ja eetiliselt nii IT-s, turunduses kui finantsides. Tänu sellele suudame edaspidi oluliselt täpsemalt prognoosida, kui palju kliente restoranidesse tuleb või kui palju turiste Tallinna külastab. Samuti ei oma mingit tähtsust kasutaja vanus, pigem määrab mõtteviis – kas seda kasutada või mitte. Kas teie ettevõte on valmis nende muudatustega kaasas käima?“ küsis King, lisades, et need muutused ei puuduta üksnes tehnoloogiat, vaid kogu ärimaalima.
Seotud lood
Ettevõtte kogukonna liikmete sõna on usaldusväärsem kui ükski muu reklaam, kinnitab Läti idufirma Printify turundusdirektor Dāvis Sārmiņš.
Digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2024 kogusime kokku 25 soovitust aastaks 2025. Loe, ning vaata, mida Sina saad enda töös rakendada.
Reklaamiagentuuri Tabasco juhi kohalt lahkunud Karl Multeri arvates ei ole turundus ja reklaam valdkond, millest jalad ees väljuda.
ePPC ja Atom Mobility seadsid eesmärgi suurendada kvaliteetsete potentsiaalsete klientide arvu, vähendades samal ajal kulu, mis nende hankimisega kaasneb. Siin tuli appi AI kasutamine ning tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise ja innovaatilise digiturunduse ning ka Google’i reklaami kategooriates, samuti grand prix’.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.