Neli kogenud Balti mere regiooni tippagentuuride juhti (kes on ka eelmise kriisi edukalt üle elanud) jagavad oma kogemusi ja nõuandeid selle kohta, kuidas loovteenuseid pakkuvad ettevõtted kriisi üle saaksid elada.
Seminari teemad:
Kuidas hoida kokku kulusid ilma tuleviku kasvupotentsiaali ohverdamata?
Kuidas hoida oma tiimi aktiivsena töös (kui tegelikult tööd pole)?
Kas teenustasude alandamine on jäkusuutlik?
Kuidas veenda oma kliente mitte lõpetama turundustegevust?
Millised eelmise kriisi õppetunnid on ka täna kasulikud?
Kas praegu on hea aeg uute klientide leidmiseks?
Millised on agentuuri uued ärimudelid?
NB! Veebiseminar toimub inglise keeles.
Lisainfo veebiseminari kohta saab küsida kirjutades
[email protected].
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.