• 30.08.22, 15:00

Pereettevõtjast reklaamiagentuur purustab USA filmidest pärit stereotüübi

00:00
  • Marili Niidumaa
Pereettevõtjast reklaamiagentuur purustab USA filmidest pärit stereotüübi

USA filmidest on tekkinud stereotüüp, kus perepoeg on tavaliselt see, kes ei viitsi tööd teha ja keegi teine peab selle tema eest ära tegema, kuid hüvesid saab sellegipoolest perepoeg. „Tegelikkuses tuleb aga pereettevõttes töötades palju rohkem pingutada, tõestamaks, et oma tööd tehakse tõesti hästi,“ tõdeb pereettevõttes La Ecwador meediajuhina töötav Kert Aavik.

Pereettevõttest dividendide välja jagamise kohta tõdeb perekond, et taolisi otsuseid võetakse vastu osanike koosolekul ja kuna on olnud keerulisemad aastad, on mõistlik ettevõtte kasum omakorda ettevõtte kasvu investeerida. Hea palk on see, mis peab tagama võimaluse osanikel soovi korral näiteks kinnisvara osta, mitte dividendid, tõdeb 25 aastat tagasi rajatud turundus- ja reklaamiagentuuri La Ecwador tegevjuht Heily Aavik.

Veerandsajandit reklaamiäris sees olnud Heily Aavik tunnistab ka, et pereettevõtte parimad kliendid on teised pereettevõtted, sest perede vahel tekib usaldus lihtsalt kiiremini. Saates räägitakse ka pereettevõttele harta loomise vajalikkusest.

Fotol Kert Aavik ja Heily Aavik, foto erakogu.

Saadet juhib Marili Niidumaa

Pereettevõte Agentuur La Ecwador OÜ

1997. aastast tegutsev turundus- ja reklaamiagentuur Tallinnas

80% ettevõttest kuulub firma asutajale ja tegevjuhile Heily Aavikule, Heily Aaviku kahele pojale Ken ja Kert Aavikule kuulub kummalegi 10% ettevõttest.

Pereettevõtjast reklaamiagentuur purustab USA filmidest pärit stereotüübi
00:00

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele