Seekordne Äripäeva raadio saade "Digiturunduse praktikum" selgitas, kuidas turundada edukalt töises sotsiaalvõrgus Linkedin.
- LinkedIn on peamiselt tööalaseks suhtluseks, kandideerimiseks ning kandidaatide otsimiseks kujunenud sotsiaalvõrgustik. Foto: Jaap Arriens
Saates oli külas B2B Growth OÜ juht ja LinkedIni koolitaja Indrek Põldvee, kellega tuli juttu nii LinkedIn-is turundamisest, profiili loomisest kui ka potentsiaalsete klientide leidmisest.
Saates soovitatud programmid, mis lihtsustavad sisuhaldust LinkedIn-is, on järgmised:
www.promorepublic.com ja
www.dux-soup.com.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrowst.
Järelkuula saadet siit:
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.