• 03.12.19, 23:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muuda LinkedIn turunduse tööriistaks

Seekordne Äripäeva raadio saade "Digiturunduse praktikum" selgitas, kuidas turundada edukalt töises sotsiaalvõrgus Linkedin.
LinkedIn on peamiselt tööalaseks suhtluseks, kandideerimiseks ning kandidaatide otsimiseks kujunenud sotsiaalvõrgustik.
  • LinkedIn on peamiselt tööalaseks suhtluseks, kandideerimiseks ning kandidaatide otsimiseks kujunenud sotsiaalvõrgustik. Foto: Jaap Arriens
Saates oli külas B2B Growth OÜ juht ja LinkedIni koolitaja Indrek Põldvee, kellega tuli juttu nii LinkedIn-is turundamisest, profiili loomisest kui ka potentsiaalsete klientide leidmisest.
Saates soovitatud programmid, mis lihtsustavad sisuhaldust LinkedIn-is, on järgmised: www.promorepublic.com ja www.dux-soup.com.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrowst.
Järelkuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele