Reklaamiagentuuri Tabasco loovjuht ja strateeg Oliver Lomp (vasakul), meediaagentuuri Dentsu Eesti tegevjuht Britte Maidra ja saatejuht Uku Nurk. Foto: Äripäev
"Eetris on turundusuudised" saatejuht Uku Nurk koos Dentsu Eesti tegevjuhi Britte Maidra ja Tabasco loovjuhi ja strateegi - Oliver Lombiga vaatavad üle 2020. aasta meeldejäävamad reklaamid ja arutavad selle erilise aasta reklaamide üle.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.