• 14.04.21, 11:21

Kampaania "Pai" algataja: Eesti annetamiskultuuri ootab plahvatuslik areng

Kultuuripartnerluse sihtasutuse juhi Meelis Kubitsa sõnul on Eesti ühiskonna areng jõudnud sinnani, kus annetamine saab aina rohkemate ettevõtete ja inimeste seas igapäevaseks elu osaks.
Kultuuripartnerluse sihtasutuse juht Meelis Kubits
  • Kultuuripartnerluse sihtasutuse juht Meelis Kubits
  • Foto: Erik Prozes
Tervishoiutöötajate tänamiseks loodud kampaania "Pai" algataja Kubitsa sõnul räägib annetamise populariseerumise kasuks näiteks tõik, et uue põlvkonna ettevõtjate seas on ühiskonnale tagasiandmine loomulik ettevõtluse osa. Samas on 90ndatel alustanud tegijad jõudnud ikka, kus inimesed soovivad endast ka mingi jälje ühiskonda maha jätta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele