Kultuuripartnerluse sihtasutuse juhi Meelis Kubitsa sõnul on Eesti ühiskonna areng jõudnud sinnani, kus annetamine saab aina rohkemate ettevõtete ja inimeste seas igapäevaseks elu osaks.

- Kultuuripartnerluse sihtasutuse juht Meelis Kubits
- Foto: Erik Prozes
Tervishoiutöötajate tänamiseks loodud kampaania "Pai" algataja Kubitsa sõnul räägib annetamise populariseerumise kasuks näiteks tõik, et uue põlvkonna ettevõtjate seas on ühiskonnale tagasiandmine loomulik ettevõtluse osa. Samas on 90ndatel alustanud tegijad jõudnud ikka, kus inimesed soovivad endast ka mingi jälje ühiskonda maha jätta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.