Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
Numbrid ja andmed on hädavajalikud, kuid need ei asenda inimlikku empaatiat, ütleb Coca-Cola õnneinstituudi endine juht, vaimse tervise eestkõneleja, juhtimiskoolitaja ning Passwordi üks esinejatest Silvia Garcia.
Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
Miks me endiselt loome reklaame, mida inimesed lihtsalt ei taha näha, küsis OMD Latvia tegevjuht Vadims Barisons Passwordi konverentsil valjult – ja täiesti õigustatult.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.