Pane end valmis sisse ahmima värskeid nippe, sest juba 28. mail leiab eriti loovas keskkonnas, Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskuses, aset sotsiaalmeedia konverents.
Seekordsel
sotsiaalmeedia konverentsil tasub maha jätta oma roosad prillid, sest räägime otse, millised sisutüübid toovad tulemusi ja millistest on parem loobuda, millised platvormid on 2025. aastal väärt sinu aega ja tähelepanu ning millised teps mitte.
Esinejate seas on näiteks ettevõtja Marelle Ellen, Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia projektijuht ja spetsialist Merle Mark, Meta Advisory mõjuisikute erikonsultant Anett Veske, turundusstrateeg Piret Ilver, Äripäeva turundusjuht ja AI entusiast Keit Alev ning sisulooja Hanna Martinson.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turunduspetsialistid, kommunikatsioonijuhid, sotsiaalmeedia juhid ja kõik inimesed, kes tegelvad sisuloomisega sotsiaalmeedia kanalitesse. Tule koos tiimiga, sest tulemust toob see, kui mõelda koos.
Miks osaleda:
- Teed teadlikke valikuid – platvormid, mis töötavad.
- Praktilised tööriistad, mida saad kohe kasutusse võtta.
- Räägime ausalt – mis töötab ja mis ei toimi.
- Eesti kogemused, Eesti näited.
- Kogu tiimile väärt päev.
Tutvu konverentsi
programmi ja
esinejatega ning registreeru soodushinnaga
249 eurot (303,78 eurot km-iga) juba täna
SIIN. Soodushind kehtib
30. aprillini (k.a.)
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!