• 09.04.25, 06:30

Jolos purjetab tõusulainel: rekord nii käibes kui kasumis

2024. aasta oli üritusturundusagentuurile Jolos järjekordselt edukas. Agentuuri tegevjuhi ja partneri Tanel Lillepalu sõnul panustatakse teadlikult jätkusuutlikule arengule.
4. aprillil triumfeeris Jolos Kuldmunal Aasta Üritusturundusagentuurina juba kuuendat aastat
  • 4. aprillil triumfeeris Jolos Kuldmunal Aasta Üritusturundusagentuurina juba kuuendat aastat
  • Foto: Rene Lutterus / Turundajate Liit, Kuldmuna 2025
2009. aastal asutatud üritusturundusagentuuril Jolos õnnestus 2024. aastal kasvatada nii käivet kui kasumit. Agentuuri tegevjuht ja partner Tanel Lillepalu märgib, et Jolos on kasvustrateegiaga ettevõte, mis investeerib teadlikult tulevikku ja panustab jätkusuutlikule arengule. „Sellest lähtuvalt on teatud kasv meie puhul olnud ootuspärane ja prognoositud ka varasematel aastatel.“

Seotud lood

TOP
  • 08.11.24, 14:42
Sündmusturundusagentuuride TOPi võitja: oleme raputavate muutuste ootel
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Üritusturundus ei ole siiani väga revolutsiooniline teenus olnud, kuid tehnoloogia ja kaasaegse väärtuspakkumise kujundamisega seotud teemades on veel palju ära teha, nendib TOPi võitja.
Uudised
  • 20.04.24, 13:10
Kõige loovamad selgunud! Vaata, kes noppisid Kuldmuna 2024 konkursilt enim mune
19. aprilli õhtul toimus T1 keskuses Eesti legendaarseima loovusfestivali Kuldmuna pidu, kus pärjati möödunud aasta parimaid turundustöid. Parimad selgitati reklaamis, disainis, digis, suhtekorralduses ning üritusturunduses.
TOP
  • 13.11.24, 12:15
Turunduse TOP 2024: kes olid edukaimad?
Vaata, kas leiad end, oma agentuuri või mõne oma konkurentidest käesoleva aasta turundusvaldkonna edetabelitest.
Uudised
  • 21.10.24, 07:03
Jolos hakkas ürituste keskkonnamõju mõõtma
„Ronisime sõna otseses mõttes iga kraanikausi alla, elektrikappi, kaalusime igat singirulli,“ kirjeldas mõjude mõõtmise algust üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja ja loovjuht Martin Rauam.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele