Reklaamlahenduste ja -toodete valmistaja Reklaamtoode OÜ liitus Lyoness ostukeskkonnaga, tänu millele annab nende kliendikaart kliendile igalt ostult osa raha tagasi ning võimaldab teenida ostupunkte, mida lunastades saab veel lisaallahindlusi.
„Meie uus kliendikaart on heaks uudiseks kõigile meie olemasolevatele ja tulevastele klientidele. Lyoness kaart toimib hetkel 46 riigis ja üle 250 000 ostukohas üle maailma, millest üle 500 asuvad Eestis,“ rääkis
Reklaamtoode OÜ partner ja arendusjuht
Eero Nigulas. Lyoness kaardi kasutajaid on maailmas 4,5 miljonit. Kaart leiab kasutust tarbimissektorites nagu toit, riided, reisimine, elekter, kütus, reklaam, õigusabi, vaba aeg, ilu, sõidukid, sport, raamatud jne.
Reklaamtoode kliendikaarti kasutades saab klient igalt ostult osa raha tagasi, teenib boonuspunkte ja toetab kahte heategevuslikku fondi: lastekaitsefondi „Lyoness Child&Family“ ja looduskaitsefondi „Greenfinity Lyoness foundation“. Täna on Eestis Lyoness kliendikaardi kasutajaid üle 80 000, kuid järgmise aasta lõpuks loodetakse Lyoness kliendikaarte jagada Eestis 500 000-le tarbijale.
„Usun, et see kaart hakkab tulevikus asendama paljude inimeste rahakotis olevaid tuhandeid kliendikaarte. Ja mis kõige parem – Lyoness kaart on kasutatav ja saadav tasuta mobiilirakendusena. Kui kaardi unustad koju, siis telefoni juba nii naljalt maha ei jäta,“ räägib Nigulas, lisades, et Reklaamtoode annab täna kliendikaarte kõigile eraisikust soovijatele tasuta. Kliendikaardi taotluse saab täita lihtsalt
www.reklaamtoode.ee kodulehe avalehel, klikates vastavale bännerile.
Sellest kaardist saavad kasu (CashBack+boonus) kõik tellimusi esitavad kaardiomanikud. Cashbacki saamisel ei ole tähtis, kes on arve saaja, vaid loeb see, kelle kliendikaart ostu tehes fikseeritakse.
Aktiivse ostukogukonna ning lojaalsus-püsikliendiprogrammi turustajana tuntud Lyoness on rahvusvaheline kontsern. Firma sõlmib oma klientide eest partnerettevõtetega eksklusiivsed ostlemistingimused, mida Lyonessi liikmed „Cashback“-ina tarbida saavad. Nii saavad liikmed ehk ostjad igalt ostult raha tagasi ja partnerettevõtted toimiva püsikliendiprogrammi, mille liikmed hüvede saamiseks ettevõtte teenuseid tarbivad ja tooteid ostavad. Lyoness Cashback kaart toimib nagu tavaline kliendikaart. Ostjad koguvad ostupunkte, et saada paremaid diile ja lisaks ostudelt kogunenud rahaline boonus ehk „CashBack“ krediteeritakse kliendi isiklikule pangakontole.
Reklaamtoode mitmekesistab esitlusmoodulite ja müügiesitlustarvikute valikut.
Tänavu on Reklaamtoode OÜ-l plaanis mitmekesistada oma esitlusmoodulite, messiseinade, rannalippude ja müügiesitlustarvikute valikut. Eraldi teenusena on lisandunud sõidukite üleni reklaamkilega katmise teenus:
Reklaamtoode OÜ valmistab rinnamärke, silte hoonetele, väikseid kleebiseid ja suuri kleebiseid, rannalippe, rollupe, messiseinasid, bannereid, külmkapimagneteid, parkimiskellasid, võtmehoidjaid, kirjutusaluseid, müügistende, kinkekarpe, pabertrükiseid, plakateid, pleksist tooteid, teostab presstrükki, laserlõikust ja –graveerimist, teemantgraveerimist, laiformaattrükki, UV-täpistrükki, CMYK+neoontoonides trükki, paigaldab reklaame sõidukitele, müügisaalides ja hoonetele .
Artikli avaldamist toetas: Reklaamtoode OÜ
Autor: Gerli Ramler, Silja Oja
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.