• 14.11.24, 10:31

Rohe Auto kampaania: kuidas Mart matsu jagas

Rohe Auto kampaania „Mart jagab matsu“, mille peaosas on endine rahandusminister, tundub edukalt seilavat rahva heakskiitva naeru harjal.
Mart Võrklaev ja Alo (Tõnis Niinemets) autosalongis tutvust sobitamas.
  • Mart Võrklaev ja Alo (Tõnis Niinemets) autosalongis tutvust sobitamas. Foto: Kuvatõmmis
Rohe Auto (Škoda esindus Tallinnas) kampaanias küsitakse: „Mis mõtet on oodata, kui saad juba täna perepuhkuse jagu raha kokku hoida?“ ning lisatakse, et Mart jagab matsu – tema teab, kuidas autoomanikuna nutikalt tegutseda!

Seotud lood

Uudised
  • 29.10.24, 08:05
CASE STUDY | Viking Line’i lahe-lahe-lahe suvekampaania
Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
Uudised
  • 10.10.24, 08:59
CASE STUDY | Compensa: elukindlustusest ei pea surmtõsiselt rääkima
Kindlustuse turundamine on tihtilugu üsna igav ja „õnneliku pere pildid“ sotsiaalmeedias ei ole kuigi eristuvad, põhjendab Compensa Life Vienna Insurance Group SE müügijuht Irina Lemmik, miks seekord must huumor abiks võtta otsustati.
Uudised
  • 25.09.24, 09:45
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: kahekordselt ületatud eesmärgini integreeritud digikampaaniaga
WOW Digital võttis oma eesmärgiks kasvatada kasumlikult Tactical Foodpacki e-poe välisturgude YoY müüki 20%, kuid eesmärk ületati lausa kahekordselt. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Uudised
  • 24.09.24, 11:45
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: ülikõrge konversioonimäär ulatuslike kajastuste kaasabil
Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%.
Uudised
  • 18.09.24, 12:54
CASE STUDY | Aasta Digitegu 2024 võitja: agressiivse müügita ja tagasihoidliku eelarvega märkimisväärse kasvuni
Eramaa läbis brändiuuenduse ning soovis jõuliselt turul esile tulla, kasvatades orgaaniliselt ja jätkusuutlikult päringute ja kontaktide arvu 100%.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele