• 14.11.24, 10:31

Rohe Auto kampaania: kuidas Mart matsu jagas

Rohe Auto kampaania „Mart jagab matsu“, mille peaosas on endine rahandusminister, tundub edukalt seilavat rahva heakskiitva naeru harjal.
Mart Võrklaev ja Alo (Tõnis Niinemets) autosalongis tutvust sobitamas.
  • Mart Võrklaev ja Alo (Tõnis Niinemets) autosalongis tutvust sobitamas. Foto: Kuvatõmmis
Rohe Auto (Škoda esindus Tallinnas) kampaanias küsitakse: „Mis mõtet on oodata, kui saad juba täna perepuhkuse jagu raha kokku hoida?“ ning lisatakse, et Mart jagab matsu – tema teab, kuidas autoomanikuna nutikalt tegutseda!

Seotud lood

Uudised
  • 29.10.24, 08:05
Case study: Lahe-lahe-lahe suvekampaania
Otsustasime liita kolm kuud mõtteliselt kokku ning avada sama kontseptsiooni erineva nurga alt terve suve vältel, ütleb La Ecwadori loovdirektor Taavi Lehari Viking Line’i kampaania kohta.
Uudised
  • 10.10.24, 08:59
Nädala kampaania: Compensa tõestab, et elukindlustusest ei pea rääkima surmtõsiselt
Kindlustuse turundamine on tihtilugu üsna igav ja „õnneliku pere pildid“ sotsiaalmeedias ei ole kuigi eristuvad, põhjendab Compensa Life Vienna Insurance Group SE müügijuht Irina Lemmik, miks seekord must huumor abiks võtta otsustati.
Uudised
  • 25.09.24, 09:45
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: kahekordselt ületatud eesmärgini tänu integreeritud digikampaaniale
WOW Digital võttis oma eesmärgiks kasvatada kasumlikult Tactical Foodpacki e-poe välisturgude YoY müüki 20%, kuid eesmärk ületati lausa kahekordselt. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Uudised
  • 24.09.24, 11:45
Aasta Digitegu 2024 võitja case study: ulatuslike kajastustega jõuti ülikõrge konversioonimäärani
Tänu inimeste kaasamisele ja ulatuslikele kajastustele sotsiaalmeedias ning veebiportaalides suutis Mediabrands Digital saavutada airBalticu veebilehe ülikõrge konversioonimäära – 65,52%. Makstud kampaania osakaal sessioonidest seejuures ainult 10.79% – kogu ülejäänud liiklus tuli tasuta kajastustest. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2024 võidu veebilehe arenduse ja kampaanialehe kategoorias.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele