• ST
  • 19.04.16, 12:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas mõne kuuga kasvatada e-poe müügikäive nullist 10 miljoni euroni?

Rootsi moekaupade e-pood NA-KD.com alustas tegevust alles detsembris 2015, kuid on mõne kuuga saavutanud müügikäibe üle 10 miljoni euro ja tarninud tellimusi enam kui sajasse riiki üle maailma. Kuidas nad seda suutsid?
Tunnustatud e-kaubanduse ekspert Jarno Vanhatapio
  • Tunnustatud e-kaubanduse ekspert Jarno Vanhatapio
27. ja 28. aprillil toimub “E-kaubanduse aastakonverents 2016”, mille peaesineja on Jarno Vanhatapio, NA-KD.com juht ja asutaja. Lisaks ülimenukale uuele e-poele, on Jarno Vanhatapio käivitanud lemmiklooma kaupade e-poe ZooZoo.com, mis tõusis Rootsis 2 aastaga turuliidriks. Tema asutatud moekaupade e-pood Nelly.com on Põhja-Euroopas valdkonna suurim. Aastal 2015 tegid 450 töötajat e-poele ligi 160 miljonit eurot müügikäivet. eduvalem – kuidas kiirendati nullist 10 miljoni euroni; nullist 90 miljoni euroni 8 aastaga.
Jarno Vanhatapio on tunnustatud e-kaubanduse ekspert, teda on pärjatud “Ernst & Young” Aasta Ettevõtja tiitliga 2010. aastal ning Rootsi Kaubandusliidu ja Kaubanduskõrgkooli auhinnaga 2012. aastal, mis on ühtlasi Põhjamaade suurim tunnustus jaekaubanduses.“E-kaubanduse aastakonverentsil 2016” räägib Jarno Vanhatapio, kuidas üles ehitada e-pood uue generatsiooni huve silmas pidades. Lähemalt kuuleb:•    millised on põhifunktsionaalsused moekaupade internetimüügil;•    kuidas jõuda Y ja Z generatsioonini ja vastata nende ootustele;•    NA-KD.com
•    kuidas jõudis Nelly.com
E-kaubanduse aastakonverents 2016
  • E-kaubanduse aastakonverents 2016
Kui Sinu töövaldkonda kuulub e-kaubandus või mõlgutad mõtteid e-poe arendamisest piiriüleselt,  kasuta kindlasti head võimalust viia ennast kurssi e-kaubanduse maastikul toimuvaga ja tulevikutrendidega nii meil kui mujal maailmas. Konverentsil astuvad lisaks üles silmapaistvaid tulemusi saavutanud kõnelejad. workshop, kuhu mahub kõik, mis ühe e-kaupleja jaoks eluliselt oluline – piirideülene veebilehe optimeerimine, kasutajasõbralikkus ja kultuuripõhine lähenemine kliendile, psühholoogia peened nipid ja tarbija veenmiskunst e-poes.: 27. ja 28. aprillil: Apollo Kino Mustamäe, A. H. Tammsaare tee 104a, Tallinn: Eesti E-kaubanduse Liit Registreerimine lõppeb 26. aprillil!
 •    EMOTA esindaja annab ülevaate Euroopa e-kaubandusest ja tulevikutrendidest•    kuuleme e-Selveri loomislugu•    Cleveroni juht Arno Kütt räägib lähemalt pakirobotitest•    Hedman Partners viib meid kurssi e-kaubanduse juriidiliste nüanssidega•    ON24, DenimDream.com ja Sangari juhid arutlevad piiriülese e-kaubanduse teemadel•    EveryPay esindaja annab ülevaate enimkasutatavtest makselahendustest•    ConversionXL oma tuntud headuses räägib e-poe optimeerimisest•    Karl Pae räägib e-poe turundamisest ja müügivõimaluste suurendamisest.Pidulik galaõhtusöök järgneb konverentsile kell 19:00-23:00 Roseni tornis, kus on hea värskeid ideid muljetada ning ärisuhteid arendada. Galaõhtusöögil kuulutame välja “E-tegu 2015” võitja ja naudime head muusikat ja mõnusat seltskonda. Õhtusöögile on tulemas ka peaesineja Jarno Vanhatapio.Konverentsi jätkuna toimub 28. aprillil Guido Janseni
Oled oodatud
Toimumispaik
Korraldaja
Loe lähemalt ja registreeri osavõtt: http://aastakonverents.ee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele