• ST
  • 15.03.17, 10:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SmartAD laienes Soome

Eesti internetireklaamiettevõte SmartAD, kes on aastaid tegutsenud Baltikumi turul, laienes hiljuti Soome.
SmartAD laienes Soome
"Meie loodud reklaamiplatvormi ärimudel võimaldab laieneda üle riigipiiride ning aidata meie kliente seal, kus on nende koduturud. Paljude Eesti ettevõtete jaoks on lisaks Baltikumile nende peamiseks eksportturuks Soome ning seetõttu otsustasime avada enda teenuse ka sel suunal, pakkudes siinkohal soodsamat alternatiivi Soome kohalikele meediatele, mis teadupärast on suhteliselt kallid," kommenteeris SmartADi asutaja ja juht Rando Rannus.
"Me tegutseme Soomes aastaid ja see on meie jaoks kasvupotentsiaalilt väga oluline turg, mistõttu teenus, mis aitab meie meediamixi kuluefektiivselt täiendada, on igati teretulnud, eriti kui selleks on Eesti juurtega ettevõte," ütles SmartADiga koostööd tegeva Eesti suurima mööblipoe ON24 juht Peep Kuld.
SmartAD on 2008. aastal loodud internetireklaamiettevõte, mis kuulub alates 2015. aastast TV3 meediagruppi.
smartad.eu 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele