Inimene läheb kauplusesse ja see on tema jaoks sedavõrd rutiinne tegevus, et ta on lihtsalt autopiloodil, räägib Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.
- Turundus on miski, mis paneb Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonijuhi silmad särama. Foto: Sergei Zjuganov
Pärlini puhul on üllatavaks faktiks ehk see, et turunduse või kommunikatsiooni asemel on ta tudeerinud eesti kirjandust ja teatriteadust. „Elasin Tartus ja töötasin Tartu raadios sekretärina, kui Reval Hotels’i turundusjuht tegi ootamatult ettepaneku asuda nende projektijuhiks,“ meenutab ta. „Mäletan väga hästi, kui mu klassiõde ülikoolis õppimise kõrvalt ühele ajalehele turundust tegi ning ütles, et turundus on kõige lahedam asi üldse. Tol ajal ei osanud ma sellega suhestuda.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turundajad peavad klientide võitmiseks ja hoidmiseks tänases keskkonnas omaks võtma tervikliku lähenemise ja mõistma sügavalt kõiki ärivaldkondi, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinev Pigu Hobby Hall Group’i endine turundusjuht Giedrė Vilkė.
Siinsetel turgudel on tugev kogukonnatunne ja valmisolek uuteks ideedeks, mis teeb piirkonna eriti paindlikuks ja tõhusaks testkeskkonnaks rahvusvahelistele kampaaniatele, leiab Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Liis Lepik.
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
T1 fookus on eristumisel, isegi kui see tähendab üllatavaid ja ootamatuid lahendusi, räägib keskuse turundusjuht Kertu Rooma.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.