• 13.01.25, 15:02

Sündmuste mõju hindamine viib nutikama turunduseni

Ürituste ja sündmuste korraldajad tegutsevad üha rohkem andmetele tuginedes, ütles kultuuri- ja spordisündmuste sotsiaal-majandusliku mõju hindamise mudeli SuMu projekti koordinaator ja analüütik Bernard-Raafael Niitra.
Sündmuste mõju hindamine viib nutikama turunduseni
  • Foto: Pexels.com
SuMu on Exceli-põhine digitaalne tööriist ja prognoosivõimeline mudel, millega saab hinnata Eestis toimuvate rahvusvahelise mõjuga kultuuri- ja spordisündmuste sotsiaal-majanduslikku mõju seda võõrustavale kohalikule omavalitsusele, Eestile ning sündmuse korraldajatele ja teistele toetajatele. Mudel on rakendatav eelkõige suurtel, 2000–50 000 külastajaga sündmustel.

Seotud lood

TOP
  • 08.11.24, 14:42
Sündmusturundusagentuuride TOPi võitja: oleme raputavate muutuste ootel
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Üritusturundus ei ole siiani väga revolutsiooniline teenus olnud, kuid tehnoloogia ja kaasaegse väärtuspakkumise kujundamisega seotud teemades on veel palju ära teha, nendib TOPi võitja.
Uudised
  • 21.10.24, 07:03
Jolos hakkas ürituste keskkonnamõju mõõtma
„Ronisime sõna otseses mõttes iga kraanikausi alla, elektrikappi, kaalusime igat singirulli,“ kirjeldas mõjude mõõtmise algust üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja ja loovjuht Martin Rauam.
Uudised
  • 19.07.24, 12:40
Miltton Events jäi suurde kahjumisse
Miltton Events OÜ käive 2023. aasta majandusaasta aruande tulemuste järgi langes, samuti teenis ettevõtte suurt kahjumit, kukkudes viimase kümne aasta madalaimale tasemele. Enne eelmist aastat jäi ettevõte viimati kahjumisse 2015. aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.06.24, 14:36
Kirbuturust muusikafestivalini – Provente.io võtab pool ürituse korraldamise kaosest enda kanda ja aitab kiiremini õnnestuda
Iga startup saab alguse mingist igapäevasest valust, tavaliselt isiklikust murest, millele hakatakse otsima lahendust. Nii sündis ka ürituste korraldajatele kauplejate leidmise ja haldamise platvorm Provente.io.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele