• 14.01.25, 10:54

Google: URL-i märksõnad otsingutulemustes eelist ei anna

URL-ide teema SEO ja otsingumootorite paremusjärjestuse kontekstis on arutluse all olnud juba otsingumootorite algusaegadest saati. 25+ aastat hiljem on see endiselt aktuaalne.
Google: URL-i märksõnad otsingutulemustes eelist ei anna
  • Foto: Pixabay
Kuigi Google on korduvalt öelnud, et märksõnad URL-ides SEO ega paremusjärjestuse osas märkimisväärset eelist ei anna, siis peeti vajalikuks seda korrata ka nüüd, 2025. aastal.

Seotud lood

Uudised
  • 10.01.25, 06:00
Meta lõi AI-persoonad ja kohe ka loobus neist
AI-profiilide ekperiment Facebookis ja Instagramis lõpetati kiiresti pärast kasutajate kriitikat ja võimetust neid kontosid blokeerida.
Uudised
  • 10.01.25, 12:25
Telia turundusjuht: sa ei pea kohal olema kõigis digikanalites
Sageli selgub, et polegi vaja olemas olla 25 erinevas kanalis, võib piisata vaid viiest – peab lihtsalt teada, millised need viis on, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil üles astuv Telia turundusosakonna juht Emilie Toomela.
Uudised
  • 07.01.25, 09:52
3 sotsiaalmeedia viga, millest piisavalt ei räägita
Sa saadad oma sõpradele e-kirja: „Hei, ma just postitasin midagi LinkedInis. Kas sa viitsid seda edasi jagada?“ Sõber endamisi: „See peab lõppema.“
Uudised
  • 06.01.25, 10:21
Suurem osa Euroopa enimkülastatud veebisaitidest ei vasta GDPRi nõuetele
Hoolimata sellest, et privaatsus on suur mureallikas nii turundajate kui ka tarbijate jaoks, ei vasta enamik Euroopa ja USA enimkülastatud veebisaite nõuetele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele