• ST
  • 20.03.17, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas panna kliendi tagasiside mugavalt ja tõhusalt enda kasuks tööle?

Enamasti algab ettevõtete äritegevus püüdega suurendada oma kliendibaasi soodsate hinnapakkumiste ja kiirete tarneaegadega, kuid pahatihti jääb toodete ja teenuste arendamiseks selle kõrvalt vähe aega. Jätkusuutlikuks tegutsemiseks ja ettevõtte paremaks turunduslikuks esitlemiseks tuleb õppida klientidelt saadud tagasiside enda kasuks tööle panna.
Kuidas panna kliendi tagasiside mugavalt ja tõhusalt enda kasuks tööle?
Kasuta tagasisidet firmasiseseks motiveerimiseks
Hea tagasiside motiveerib töötajaid ning annab võimaluse näiteks parimate ja kiidetud töötajate premeerimiseks. Inimesi saab motiveerida ka kollektiivselt: näiteks maksab tööandja preemiat, kui klientide antud soovitusindeks püsib üle 60.
Sageli jääb ettevõtetel tagasiside küsimine selle taha, et see on raha- ja ajakulukas, sest andmete kogumise järel tuleb neid töödelda ning ühest andmebaasist teise tõsta. Nüüd ei pea aga sellepärast enam muret tundma, sest klienditagasiside korjamise ja analüüsi tarkvara Survease pakub ettevõtetele võimalust läbi nutika platvormi küsida kliendi tagasisidet, seda mugavalt analüüsida ja teiste klientidega jagada. Kuna platvorm ühildub laitmatult teiste müügisüsteemidega, liigub info justkui iseenesest õigesse kohta.
Kliendi tagasisidega tegelemine on oluline kahest aspektist: ühelt poolt annab see võimaluse leida üles nõrgad kohad ettevõtte tootes, teenuses, klienditeeninduses või tarneaegades, teisalt aga näitab klientidele, et neist hoolitakse. Ja oma kiitusele tänusõnad või probleemile rahuldava vastuse saanud klient on parim reklaamiallikas – seega on korralik ja läbimõeldud tagasisidesüsteem suurepäraseks turunduskanaliks.
Pole olemas ettevõtet, kellel poleks kasu mugavast ja kiiresti analüüsitavast kliendi tagasiside teenusest. Tagasiside kogumisega tegelevad paljud firmad, kuid oluline on edasine – mida saadud informatsiooniga peale hakatakse?
Survease aitab kliendil korraldada tagasiside küsimise, kogub vastused kokku ning edasi saab ettevõtte läbi pilvepõhise platvormi ükskõik kus ja mis ajahetkel statistikat vaadata, klientidele vastata ja nendega lühemalt või pikemalt dialoogi pidada. Sageli ei pruugi juhtkonnani või müügiosakonda muidu jõudagi informatsioon, et hotellitubade padjad on liiga väikesed või toidukohas jõuab supp alatasa lauale jahtununa. See on kuldaväärt info, sest väga oluline on suhelda kehva teenindust saanud kliendiga, et ta järgmine kord ikka taas tee teie ettevõttesse leiaks ning sellest positiivselt räägiks!
Iga Survease süsteemis antud tagasiside ning sellele vastamine salvestatakse, võimaldades näiteks mõne aja möödudes võtta kliendiga taas ühendust ning küsida temalt uut tagasisidet või teha talle pakkumine toote/teenuse uuesti proovimiseks. Samuti salvestub kliendiprofiili juurde tema antud soovitusindeksi hinne ja soovi korral saab lisada iga tagasiside juurde märksõnad, et hiljem selekteerida välja näiteks teatud perioodi kõige sagedamini kasutatud kaebused või kiitused.
Kui klient on andnud nõusoleku, et tema tagasisidet võib avalikustada, saab selle avaldada lihtsa nupulevajutusega kas ettevõtte kodulehel või Facebooki uudistevoos. Lisaks saab kliendi kontaktandmed liita automaatselt andmebaasi ning kõiki andmeid selekteerida vastavalt soovile kas ajaliselt, kulutatud summa, ostetud kauba või kasutatud teenuste põhiselt.
Tagasiside kogumiseks on erinevad viisid:
1. Head kliendi andmebaasi omavad ettevõtted (nagu hotellid, kinnisvarabürood, toidukullerid, veebipoed) saavad liidestada Survease oma süsteemiga ning pärast iga kontakti kliendiga saadetakse talle automaatselt tema keeles tagasisideküsitlus, mis võib koosneda vaid soovitusindeksi küsimusest e-kirja sees, aga ka pikemast ankeedist. Ettevõtted, kellel on klientidega otsene kontakt (nagu kohvikud, restoranid, jaemüügikauplused), saavad oma tagasisidet küsida visiitkaartidele trükitud QR-koodi või URL-i abil. Selline tagasisidepalve seotakse sageli mõne hüvega nagu järgmise korra allahindlus või auhindade loosimine. Tootmisettevõtted, kes saavad tagasisidepalvega QR-koodi või koduleheaadressi trükkida toote karbile või otse kaubale.
2.
3.
Tagasisideküsitluste läbiviimine on tõhus vahend teha end inimestele meeldejäävaks ning suurendada kindlustunnet, et teie kliendid tahavad olla teiega ka edaspidi. Survease tarkvara on soodsaim võimalus nii suurtele kui ka alles alustanud mikroettevõtetele pakkuda oma klientidele parimat!
Rohkem infot e-maililt [email protected] ja kodulehelt www.survease.com
 
Ober-Hausi Kinnisvara AS turundusjuht Triin Tikan:
„Ober-Haus väärtustab kõrgelt teenuse kvaliteeti ja kliendi rahulolu ning tänu Surveasele oleme leidnud meile väga mugava võimaluse seda igapäevaselt mõõta. Kuna oleme pidevas arengus, siis muutuvad ka meie vajadused ning Survease on meil võimaldanud kõik need ka reaalsuseks teha ja saada oma kliendilt tagasisidet parimal viisil ning teha seda kõigiks kolmes Balikumi riigis, kus tegutseme."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele