Seda ei juhtu trükimaastikul tihti, et konkurendid käed löövad ja teineteise tugevusi sõbralikult tunnustavad. “Telli kasvõi iga kliendileht erineva nimega, see käib kiirelt ega maksa rohkem kui tavatrükk. Olgu tiraaži suurus 1 või 30000 – no problem!” ütlevad trükikoostöö algatajad Andrus Reinsoo ja Margus Liivamägi.
“Trükised on turundusmaailmas läinud nii innovaatiliseks, me pidime leidma viisi, kuidas klient saaks oma ideed ühes kohas ellu viia.” Turvaline Tallinna Raamatutrükikoda, kelle müüki ja arengut juhib uuendusmeelne Margus Liivamägi ja digitrükimaailma lipulaev Dipri on leidnud teineteist koostöös ja tahavad seda ka reklaamimaailmale kuulutada.
Trükkimise uus normaalsus – kasvõi iga raamatukaas erineva kujundusega!
Margus: Jah, erineva ilmega raamatud on uus normaalsus. Aga trükikoda pole pelgalt enam koht, kust ainult klassikalisi raamatuid saab tellida. Kombineerisime oma tootmisbaasid ja nüüd on võimalus teostada kõike, mida! Või näiteks tellid 1000 ajakirja, millest 100 on personaliseeritud sõnumiga. Meie koostöö eesmärk ongi see, et kliendil oleks mugav. Et ühest kohast saaks täispaketi kätte.. Või kaanetada aastaaruanded ja muud koporatiivsed trükised viisakasse vormi. Skandinaavias on see tavapärane, et moe- või elustiiliajakirja parimad palad koondatakse ja neist tehakse kõvade kaantega trükk. Sellised signatuurväljaandeid on teinud ka ilu- ja rõivabrändid, mööblitootjad, sisustuspoed jne. Teeme kõiki trükiseid ka väikses mahus.
ühel turundajal vaja võiks minna, piirid on kadunud. Telli mis iganes stiilis trükiseid ja just sellises koguses nagu soovid.Andrus: Soovid näiteks tiraaži raamatuid, mis on osaliselt mustvalged ja pehmete kaantega, osaliselt värvilised ja kõvade kaantega – saab tehtud
Miks mitte anda oma sisuturundusartiklitest välja raamat, mida klientidele kinkida
- Tallinna Raamatutrükikojas trükitud Jaanus Vaiksoo raamatust "Kolm sügist" valmis Dipris raamatu kaanekujundusega märkmik
Margus: Erinäoliste, kliendi profiilile vastavate brošüüride, voldikute või personaliseeritud kliendilehtedega saavad turundajad pakkuda isiklikku lähenemist, mis on praegusel ajal kuum trend. See on huvitav ja eristuv brändikommunikatsioon. Näita meile oma tavalisi trükitooteid, me teeme nendest uuenenud, värskemad versioonid, mis on personaliseeritud ja muutuva sisuga. Või kui tahaksid midagi huvitavat ja pilkupüüdvat teha, aga pole ideid, tule meie juurest läbi, arutame. Mõtleme koos midagi välja.
Üks väike üleskutse turundajatele!
- Ajakiri CoFounder - põhitiraaž tehti otsetrükis, aga kahesajale ajakirjale pandi igale erinev kaanepoiss. Tegemist oli Helsingis toimunud startupinduse messiga “Slush", kus esimesel messipäeval tehti pildid ja järgmisel päeval olid juba ajakirjad messil kohal
Erilahendus valmis 1 minutiga, mis teeb toote valmis 1-minutiga,”” ütleb Andrus. Olgu selleks raamat, ajakiri, visiitkaart või mis iganes muu trükis. Pole mingi probleem teha valmis ka terve tiraaž ajakirju, mille igaühe kaas on erineva kujundusega. Lisaks aitame optimeerida kulusid, sest enam pole vaja toota lattu seisma – toodame vajaduspõhiselt. Väärtusahel on täiuslik – kliendi jaoks on alati toode olemas, sest loome minutiga trükisele uue elutsükli. Märksõnad on siin kulude kokkuhoid ja kiirus.” “Meil on kogenud profid ja kvaliteetse trükkimise jaoks kõik vajalikud masinad. Saame toota väga suuri tiraaže. Anname ka head nõu, kuidas turundaja ideed tehniliselt sobivaks lihvida,” lisab Margus.
“
ja digitaalne trükimasinDipri trumbiks on kindlasti mugav
iseteeninduskeskkond
Tallinna Raamatutrükikoda on tegutsenud üle 30 aasta.
- Pöffi kataloog, mida oli võimalik tellida personaliseerituna mitmes eri versioonis vastavalt tellija rahakotile - mustvalgene või värvilisena. Põhitiraaž trükiti TRTs, vajaduspõhine personaliseeritud trükk Dipris.
Andrus ja Margus teevad koostööd, sest nad on leidnud, et võidurelvastumine ei vii kuhugi. “Oleme jõudnud koostööühiskonda ja leiame, et meil on lausa kohustus Eesti trükimaastikku arendada, et klientidel oleks kogu aeg uuendusi,” ütleb Margus. on see, et nad teevad raamatud kiiremini ja rohkem kättesaadavaks. “Lugege raamatuid,” ütlevad Margus ja Andrus.
[email protected]Trükihuntide kingitus Eesti sajandaks juubeliks
“Pakume välja lahtiste uste päevad, kus reklaamirahvas võib tulla ja uudistada, mida me oskame. Andke teada, saatke näidisfail oma tootest meile iseteeninduskeskkonda ja kohapeal võime juba reaalset kvaliteeti hinnata.”BOONUS! “Kes soovib seoses Eesti 100 temaatikaga mingit trükist teha, saab märtsi lõpuni allahindlust!”
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.