Turunduseelarve planeerimise käigus on alati soov leida lahendusi, kuidas oleks võimalik väiksema raha eest rohkem saada ning leida nutikad viisid oma klientide üllatamiseks just siis, kui nad seda ei ootagi.
Emotsioonid mõjutavad meie otsuseid oluliselt enam, kui seda ette kujutada oskame. Viimasel Cannes Lions rahvusvahelisel loovusfestivalil esitletud The Gunn report reklaamikampaaniate efektiivsuse uuringu kohaselt tehakse lausa 56% ostuotsuseid emotsioonide ajendil. Emotsioonidel põhinevad kampaaniad loovad tugevamaid brände ja suurendavad kasumit. See kehtib nii B2C kui B2B valdkonnas, sest ka koostööpartneri või ärikliendi ettevõtte taga on lõppkokkuvõttes inimene, kes otsuseid teeb. Oluline on tekitada emotsionaalne side ja ületada kliendi ootusi igas kokkupuutepunktis, mis on tihti üsna keeruline ja nõuab palju ressurssi.
Postiga saadetud kaart on hea viis koostööpartnereid meeles pidada
Üks unustatud võimalus oma klientide ja partnerite üllatamiseks on postiga kaardi saatmine. Lisaks jõulusoovidele võiks saajat rõõmustada ka nt sünnipäeval või enne puhkusele minekut. E-kaardil või e-kirjal pole kunagi võimalust jõuda oma koostööpartneri lauale, kontori seinale või tema poolelioleva raamatu järjehoidjaks. Sel viisil saadetud sõnumi "mõju" kestab täpselt niikaua, kui selle läbilugemiseks aega kulub.
Järjest enam on selles osas aeg positiivselt tagasi pöördumas ning üha rohkem jõuavad head sõnumid klientide ja koostööpartneriteni posti teel. Kaart või kiri, mille oled ise käsitsi kirjutanud, ümbrikusse pannud, sellele erilise margi kleepinud ja postitanud on väga isiklik ja südamlik viis oma partneritele rõõmu valmistada.
Ettevõtte pildiga postkaart valmib paari klikiga
Personaalsus on tänapäeval võtmesõna ja enda kujundatud postkaart – olgu selleks kollektiivi ühine pilt, vimkaga firmasümboolika või saajale armas loodusvaade – toob kindlasti topeltsoojuse kaardisaaja hinge. Isekujundatud postkaardi näol on tegemist maailma ainueksemplariga, mille väärtus ajas aina kasvab.
Omniva e-poes saad kergesti kujundada enda soovidele vastava postkaardi, mingeid erilisi oskusi selleks vaja ei lähe. Postkaardi kujundamiseks vali mõni oma foto või pilt, mida saab muuta huvitavamaks, lisades sellele sealsamas kujundamise käigus ka fotot täiendava teksti („Palju õnne sünnipäevaks“ vms). Omniva trükib kaardid ning toimetab need otse saajale, mugavalt Sulle kontorisse või lähimasse pakiautomaati.
Nii saad head soovid ise oma käega postkaardile kirjutada ja postkaardile kleepida ka meelepärase postmargi, kas juba olemasolevast margivalikust või disainides täiesti omanäolise margi.
Omanäoline mark on stiilne lisand brändi tuntuse tõstmiseks
Omanäolist postkaarti saad kaunistada täiesti erilise ja ainulaadse postmargiga, mille saad samuti ise kujundada. Ettevõtte sümboolikaga disainitud „
Minu Mark“ on stiilne lisand, mis annab hea võimaluse ettevõtte kaubamärgi tuntuse tõstmiseks, reklaamikampaania laiendamiseks ning ettevõtte omapära ja eeliste väljatoomiseks. Marke saab tellida kolme erineva vääringuga ja margilehe kaupa, ühel margilehel on 20 ühesugust marki.
Postmargist on saamas emotsionaalne toode ning just see paneb tihtipeale üksteisele postkaarte ja kirju saatma. Lisaks eraisikutele on ka paljud ettevõtted jõudnud templi kasutamise asemel tagasi postmargi kasutamise juurde – et eristuda massist, olla personaalsem ja lähedasem oma koostööpartneritega.
Üks eriliselt personaalne postkaart või oma disainiga postmark koos heade soovidega, teeb iga koostööpartneri või kliendi südame soojaks.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.