• 14.05.24, 09:38

Eia Uus: lugude mõju on füsioloogiliselt mõõdetav

Nooremana arvasin, et tuleb hästi originaalne olla, aga reklaamiagentuuris töötades nägin pidevalt, et ühtegi meie geniaalset hüperkreatiivset ideed kliendid ei valinud, ütles kirjanik ja loovmentor Eia Uus.
Eia Uusi esimene päristöö oli reklaamiagentuuris ja teda hämmastas see, et tegelikult ei müü me kunagi tooteid, vaid alati tundeid, kogemusi ja lugusid.
  • Eia Uusi esimene päristöö oli reklaamiagentuuris ja teda hämmastas see, et tegelikult ei müü me kunagi tooteid, vaid alati tundeid, kogemusi ja lugusid. Foto: Priit Siimon
Oled kirjanik, kuid oled töötanud ka reklaamiagentuuris copywriter’ina. Kas ja kuidas need kogemused üksteist toetavad ja millised on suurimad kokkupuutekohad? Kas on nii nagu filminduses, et hea režissöör peab oskama luua nii brändi toetavat lühikest reklaamklippi kui ka eelkõige kunstilise väärtusega täispikka filmi?

Seotud lood

Uudised
  • 10.05.24, 15:41
Hanna Loodmaa-Saarmann: iga oma tegevusega turundame ka Kaubamaja brändi
Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmanni sõnul on tema töös esikohal Kaubamaja enda bränd, mis on justkui katuseks tuhandetele brändidele, mida ettevõte esindab.
Uudised
  • 24.04.24, 14:21
Magrada turundusjuht: Eestis on kõik meie unistused juba täidetud
Looduskosmeetika brändi Magrada turundust vedav Lisanna Miiter sõnas, et hakkasid strateegiliselt turundust tegema alles kolm aastat tagasi, kuigi bränd tuli turule juba 2015. aastal. Sügisel lansseerivad nad brändi Lätis.
Uudised
  • 17.04.24, 14:20
Digimeedia ekspert: oleme sünteetilise meedia ajastus
Mida rohkem kasutatakse reklaami, tekstide, piltide ja videote tegemisel tehisintellekti, seda sünteetilisemaks muutub meedia, rääkis digitaalset reklaamitööstust edendava IAB Baltics MTÜ juhatuse liige Kaarel Oja.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele