• ST
  • 29.04.19, 16:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Värskete nägude eest punkte ei anta

Pool aastat tagasi, kui Must Muna reklaamiagentuur otsustas automaatpiloodi välja lülitada ja astuda esimese sammu saamaks reklaamiagentuurist loovagentuuriks, liitus meeskonnaga uus loovjuht Heiki Reinmann.
Värskete nägude eest punkte ei anta
Õige meeskonna, kelle vaheline vibe sütitaks ja ühise eesmärgi nimel tegutsema ajendaks, kokkupanemine ei ole olnud kerge, kuid tänaseks oleme uue tiimiga enesekindlamad ja julgemad, et end ka teistele tõestada.
Enesekindlus ei ole tulnud muidugi iseenesest, vaid nii varasemate kui ka uute klientide usaldusest meie agentuuri vastu. Teiste seas oleme tänu võlgu Balbiino turundusmeeskonnale, kes söandas anda meie korraldada uute RAKS jäätiste turunduskampaania. Lihtsalt kenade nägude eest punkte ei anta ning loomulikult pidime ka ise julgust ja loovust üles näitama.
RAKSi jäätiste sihtgrupiks on peamiselt teismelised, seega osutus kampaania väljakutseks just nemad „kätte saada“. Selleks otsustasime kaasata Eesti ühe jälgitavama youtuberi Hensugusta, kellest sai RAKSi reklaamnägu.
Meie enda entusiasm on küll pool võitu, aga selleks, et tulemus ei oleks keskpärane, võtsime kampa oma ala parimad tegijad. Nii sündisid koostöös Kliff & Klaus fotostuudioga säravad reklaampildid ning koos Kuukulgur Filmiga tootsime humoorikad videoklipid. Klipid on inspireeritud elust enesest – kui olukord kisub tuliseks, võta aeg maha, võta külmalt. Tähelepanu äratamiseks oleme reklaamklipid teadlikult siiski üle võlli keeranud.
Hensugusta ehk Henri Karpoviga ei olnud meil varasemalt kokkupuudet, võtsime suure riski, pannes ta nii kaamera ette näitlema kui ka modellitööd tegema, kuid olime positiivselt üllatunud, sest tegemist on ääretult andeka ja sümpaatse noore tegijaga.
Kõik ei läinud siiski RAKSi projektiga alustades libedalt. Kohe koostöö alguses olime sunnitud välja vahetama RAKSi projektijuhi. Kes seda kogenud, teavad, et see ei ole lihtne ei kliendile ega agentuurile endale, kuid õnneks projekti üleandmine laabus ilma suuremate probleemideta ja kampaania on praeguseks käima lükatud.
Oleme noor ja uusi kogemusi hindav meeskond, aga see ei ole kindlasti ideede lennule takistuseks. Pigem oleme värsked ja energilised, tahame iga päev luua meeldejäävaid asju ja oleme nõus selle nimel, et klientide usaldust ära teenida ning hoida, ekstra pingutama.
Balbiino, kui suurim eestimaine jäätisetootja, turundab sel hooajal avalikus meedias kõiki oma viit jäätise kaubamärki (Onu Eskimo, Vanilla Ninja, Balbiino Classic, Raks, Smuutike). Seetõttu oli mõistlik eelseisva suure töömahu tõttu kaasata mitu turunduspartnerit. Mitme agentuuri kaasamise puhul saame luua eriilmelised turundusteod ja väldime stampsust. Just Raksi puhul ootasime lahendust, mis oleks sihtgruppi kõnetav ja kaasav. Lisaks arvestame, et noor liikuv Raksi austaja „elab“ pigem sotsiaalmeedias, veel täpsemalt eelkõige Youtube´s ja Instagram´is. Eelmainitut silmas pidades valisimegi agentuuri Must Muna ja veebilahendusi pakkuva tabijamänguga turunduskampaania.
Balbiino turundusdirektor Heikki Põhi

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele