Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge räägib, kuidas klassikaliste reklaamkanalite värsked lahendused aitavad erinevate ettevõtete turunduseesmärke saavutada. Koostöös keskkonnasõbralike trükiteenuste pakkuja Pagerriga muudeti muidu suurettevõtete pärusmaaks peetud otsepost kättesaadavaks ka väiksematele ja alustavatele tegijatele.
Lisaks siseneti eelmisel aastal välireklaamiturule ja hakati pakkuma Omniva autopargi tagauksi maksuvabade reklaampindadena Tallinnas ja Tartus. Uuele turule sisenemine oli loogiline jätk senisele reklaamteenusele - Omniva saab pakkuda varem kaubikutel kasutuseta seisnud reklaampinda nii olemasolevatele otsepostiklientidele kui ka värsketele huvilistele.
Millise reklaamlahenduse kasuks otsustada?
Klassikalise otseposti saatjateks on läbi aegade olnud erinevad jaekaubandusketid ja teenusepakkujad, kes oma reklaamkampaaniates erakliente kõnetada soovivad. Tihti kasutatakse seda suurepäraste geosihtimise võimaluste ja konkurentsitult soodsaima kontaktihinna tõttu. Tänapäeval on järjest olulisem, et postkasti saabuva reklaami sisu tunduks kliendile personaalsena – inimest kõnetab, kui tema piirkonnas avati uus kohvik, toidukullerfirma pakub nüüd tarnet tema koduukseni või lähedalasuv ettevõte otsib uusi töötajaid. Lisaks on otsepost veebireklaamile parim kaaslane, sest soodsa kontaktihinna juures on võimalik oma sõnum viia ka internetikauge kliendini.
Kui klassikalist otseposti seostatakse suuremahuliste kampaaniatega, siis Omniva Pagerr keskkond on suunatud eelkõige väikestele või keskmise suurusega ettevõtetele, kellel puudub senine kogemus otsepostiga. Uues keskkonnas on võimalik kiirelt ja mugavalt kujundada oma reklaamtrükis või kasutada juba olemasolevat kujundust. Seejärel saadetakse see trükikojale, kes toodab flaieri paberijäägile, mis muudab konkreetse lahenduse ka keskkonnasõbralikuks. Reklaamtrükis jõuab postkastidesse üle Eesti vaid 10 päeva pärast tellimuse esitamist.
Kui otseposti lahenduste puhul vastutab reklaami kujundamise eest tellija, siis kaubikutel asetseva välireklaami puhul pakume ,,võtmed kätte’’ teenust - reklaami kujundamine, tootmine ja paigaldamine on Omniva poolt. Muude välireklaami lahendustega võrreldes on see ka oluliselt kuluefektiivsem, sest sellele ei rakendu reklaamimaksu. Nii on hinnavõit ühe autopinna kohta kuni 30 eurot kuus. Välireklaami pakutakse Tallinas, Tartus ja nende lähiümbruses sõitvate autode peale, mis liiklevad nii pea- kui ka kõrvaltänavatel – kokku kogub auto kuus keskmiselt 34 000 kontakti.
Seotud lood
Omniva võimaldab ettevõtetel kasutada oma kaubikute tagauksi maksuvaba reklaampinnana. Välireklaampindade turule siseneti suvel ja üks esimesi kliente oli Proscreen OÜ, kes kasutas pinda oma ettevõtte tuntuse ja silmapaistvuse kasvatamiseks.
Omniva ja trükiteenuse pakkuja Pagerr lõid omniva.pagerr.ee keskkonna, mille kaudu saavad ka väiksemad ettevõtted mugavalt ja kiirelt tellida otseposti, et oma tooteid ja teenuseid kohalikule kogukonnale tutvustada.
Aprillis võitis Omniva poolt välja antava kuu parima otsepostituse tiitli ettevõte Clean Kitchen, kes toimetab inimesteni toidukaste, mille abil saab koduköögis valmistada tervislikke ja restoranitasemel roogasid.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.