• ST
  • 09.02.24, 14:37

Turundaja Triin stardib: kõik turundusega seotud küsimused saavad peagi vastuse

Triin on väljamõeldud turundaja Bestmarketing.ee-s. Ta on keskmise suurusega ettevõtte turundusjuht, kellel pole suurt meeskonda. Triinul on aega alati vähe, mistõttu otsib ta oma töö lihtsamaks ja efektiivsemaks muutmiseks uusi innovaatilisi võimalusi. Samuti peab ta hoidma end kursis turundusmaastiku uute trendide ja piirangutega. Seetõttu hakkabki ta küsima oma küsimusi Eesti turundusekspertidelt.
Turundaja Triin stardib: kõik turundusega seotud küsimused saavad peagi vastuse
Triinu huvitab kõik, mis võiks aidata tal igapäevatöös tekkivatest takistustest üle saada, klienti paremini tundma õppida ja õigete sõnumitega nähtaval olla
Triin tahab saada võimalikult palju infot ja erinevaid alternatiive, et teha parimad valikud ettevõtte turunduslike eesmärkide saavutamiseks
Triin soovib oma lugudega aidata ka teistel turundajatel teha oma igapäevatöös teadlikke valikuid ning leida sobivad tooted ja teenused tulemuslikumaks tegutsemiseks
Kuidas saad koostöös Turundaja Triinuga oma klientideni jõuda?
Avaldame sisuturundusartikli Bestmarketing.ee-s:
- erirubriik „Turundaja Triin“ koondab kokku teemakohased lood (4 värskeimat artiklit esilehel nähtavad)
- saadame välja eri-uudiskirja, kuhu on koondatud 6-8 värskeimat „Turundaja Triinu“ lugu
- rubriigi peale klikates saab lugeda kõiki ilmunud artikleid mugavalt ühest kohast
- samuti on kõikide Turundaja Triinu artiklite seotud lugude alla lisatud teised rubriigis ilmunud lood
Reklaamime artikleid sotsiaalmeedias:
suuname Turundaja Triinu artikleid Best Marketing Eesti sotsiaalmeedia kaudu Bestmarketing.ee lugejate ja teiste turundus- ja kommunikatsioonivaldkonna huvilisteni.
Küsi lisainfot ja pakkumist
Cätlin Puhkan, teemaveebi turunduslahenduste müügijuht
telefon 5331 5700
[email protected]

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele