• 26.06.08, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlaste muljeid Cannes’i reklaamifestivalilt

Kuigi Eesti agentuurid ka seekord Cannes Lions Rahvusvaheliselt Reklaamifestivalilt lõvisid koju ei toonud, olid festivalil osalejate muljed positiivsed. Siinkohal mõned Best Marketingile antud kommentaarid.
Maivi Talving, EMT reklaamijuht:, milles osalejad said MMS-ides testida, millised nad 70-aastaselt välja näevad. Tähelepanu haaramine oli selle kampaania puhul viidud väga mitmele eri tasandile. Siis kindlasti ka eelkõige visuaalset naudingut pakkuv HBO multimeedia kampaania Voyeur Project, teostatud BBDO New York poolt ning mis sai samuti auhinnatud paljudes erinevates kategooriates. Häid asju oli väga palju! Mulle üldse meeldisid väga Cannes’is nähtud kampaaniate interaktiivsed lahendused. On, mida õppida. Ja ääretult tore eestlaste seltskond oli Cannes’i kokku tulnud!“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele