Vaatame, millised sündmused viisid TikToki keelustamiseni USAs, millist mõju see avaldada võib ning kellelt ja milliseid lahendusi nüüd ootama jäädakse.
- Foto: Dado Ruvic | Reuters
Konteksti andmiseks tuleb märkida, et USAs on ligikaudu 270 miljonit TikToki kasutajat, kellest u 170 miljonit on aktiivsed kasutajad. See on meeletu arv, arvestades, et kokku elab USAs 334 miljonit inimest, mis tähendab, et TikTokki kasutab tervelt 80% USA elanikest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
TikToki plahvatuslik populaarsus kiirendab lühivideote kui uudissisu uue formaadi tootmise kasvu ning meediamajad peavad sellega paratamatult arvestama.
Donald Trump tahab, et kohus lükkaks edasi otsuse TikToki keelamise kohta, mis toimub enne tema ametisseasumist.
Komisjon kavatseb uurida eelkõige seda, kas TikTok on piisava hoolsusega maandanud riske, mis tulenevad riiklike valimistega seotud piirkondlikest ja keelelistest aspektidest.
Tegemist on platvormiga, kus edumaa annavad orgaanilisus ja „tiktokilikkus“, kirjutab Havas Media sotsiaalmeedia spetsialist Karel Veemaa.
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.