• 14.01.09, 00:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq Premium võitis aastaid kestnud sõja Saku Originaaliga

Uuringufirma AC Nielseni andmetel on A. Le Coq Premium Eesti jaekaubanduses enimmüüdud õllebränd, edestades juba 2008. aasta algusest selgelt kõiki teisi konkureerivaid õllebrände.
AC Nielseni oktoobrit ja novembrit käsitleva uuringu andmetel on A. Le Coq Premiumi turuosa jaekaubanduses alates 2008. aasta algusest olnud liidripositsioonil ning vahe turu teise brändi Saku Originaaliga on järk-järgult kasvanud. A. Le Coq Premiumi turuosa on oktoobri ja novembri müügi näitajatelt Saku Originaali turuosast ligi poole võrra suurem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele