Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Miks osaleda?
21. aprillil 2009 esineb Tallinnas tunnustatud Briti digitaalse turunduse ekspert NICK BAGGOTT, kelle Eestis toimuv internetiturunduse meistriklass on mõeldud spetsiaalselt TURUNDAJATELE, mitte internetiturunduse ekspertidele.
"Internetiturundus on üks väheseid turundusvaldkondi, mille tähtsus majanduskriisi ajal kasvab. Samas on see valdkond pisut üle-müstifitseeritud. Paljudele "patsiga poistele" meeldib jätta mulje, et tegu on raketiteadusega, millest tavalised turundajad mõhkugi ei taipa.
ÜLEVAATLIK INTERNETITURUNDUSE MEISTRIKLASS MAAILMATASEMEL KOOLITAJALT!21. aprillil2009 esineb Tallinnas Audentese ülikoolis tunnustatud Briti digitaalse turunduse ekspert NICK BAGGOTT, kelle Eestis toimuv internetiturunduse meistriklass on mõeldud spetsiaalselt TURUNDAJATELE, mitte internetiturunduse ekspertidele.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.