• 26.03.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijad tunnevad huvi banaanide, kohvi ja moosi päritolu vastu

Tänapäeval, mil meie kõnekeelde on jõudnud väljend „ökoloogiline jalajälg“, on oodata ka teadlike tarbijate arvu kasvu ja küsimusi, mida veel mõned aastad tagasi ei küsitud, aga mis on muutumas ostuotsuse tegemise lahutamatuks osaks: Kuidas see asi on valmistatud? Kus ja kelle poolt? Kuidas see meie poeletile jõudis? Millist mõju avaldab selle ostmine keskkonnale?
Tänapäeva tarbijad ootavad tootjatelt läbipaistvust. Et vastata paremini keskkonnateadlike tarbijate ootustele, varustavad mõned ettevõtted juba praegu oma tooteid koodidega, mille internetti sisestamisel avaneb kogu antud toote päritoluinfo koos fotodega tootmisprotsessist ja töötajatest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele