• 19.10.09, 01:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Milline on digi-eestlane?!

Teadupärast ca 70% meist kasutab internetti, mis on 10% enam kui lätlased ja 18% enam kui leedulased. Puhteestlaslikult on selle teadmise juures hea rind kummi ajada, kuid mida eestlased internetis teevad ja kuivõrd kasutatakse veebimaailma kõiki võlusid, seda me - hoolimata igakuistest veebikülastajate uuringutest - ikkagi ei tea. Seetõttu kasutatakse veebistrateegiad ja -plaane tehes ikkagi suuremal või vähemal määral kogemusi ja kõhutunnet.
Tulenevalt sellest on loo autorid aja jooksul viinud läbi küsitlusi ja uuringuid, et selgitada välja, milline siis on ikkagi eestlase internetikäitumine. Viimati viis Aegis Media läbi uuringu DigiCarisma, mis segmenteerib Eesti inimesed interneti kasutamise järgi ja annab eelteadmised kommunikatsioonistrateegia koostamiseks ja meediaplaneerimiseks. Üheks uuringu osaks oli ka internetikasutajate muu meediakasutamise, hoiakute ja hobide kaardistamine. Sarnast käitumusmustrite kaardistamist on teinud ka Rando Rannus internetireklaamivõrgustikust smartAD. Järgnevalt kirjeldame peamisi tähelepanekuid, mida antud analüüsid on andnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele