Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Toyota sotsiaalmeediakampaania ''Disaini oma iQ''
Toyota korraldab disaineritele ja lihtsalt disainihuvilistele võistluse, kus tuleb vastavalt oma fantaasialennule kujundada Toyota iQ välimus.
Kampaania toimub Facebookis Toyota Balticu fännilehel, kust leiab infot kampaania kohta lihtsate 1–4 sammudena ning making-of videod, mida eeskujuks võtta:
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.