• 25.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moeportaal WGSN valis Ivo Nikkolo kampaania maailma parimate sekka

Maailma suurim moe- ja trendiportaal WGSN tõi parimate sügis-talviste moekampaaniate seas taas esile ka Ivo Nikkolo. Ivo Nikkolo on ainus Eesti päritolu bränd, mida kõrvutatakse maailma tipp-brändidega nagu Emporio Armani, Escada, Gucci, Gianfranco Ferré, Givenchy, Hugo Boss, Jean Paul Gaultier jt, teatas Baltika.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele