Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Delfi võtab üle Ekspressi ja Maalehe interneti reklaamimüügi
Alates 1. jaanuarist 2011 hakkab Delfi müüma reklaami Eesti Ekspressi ja Maalehe online-väljaannetesse ekspress.ee, maaleht.ee, aialeht.ee ja ekspressjob.ee.
Delfi müügidirektor Rivo Põldoja ütles, et Eesti Ekspressi ja Maalehe veebikeskkondade reklaamimüügi liitmine Eesti suurima uudisteportaaliga Delfi oli Ekspress Grupi loogiline samm, mille järele on suured meediaplaneerijad ammu küsinud. Ekspressi ja Maalehe lugejatega laieneb Delfi tooteportfell veelgi, reklaamiklient saab ühte firmat kasutades sihtida kampaania urbanistlikust noorest kuni ehtsa Eesti põllumeheni. Delfi kaudu on võimalik jõuda 61% Eesti internetikasutajani.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.