• 01.12.11, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raimo Matvere 10 nippi, kuidas koostada head e-kirja

E-postiturunduses on tarvis teha palju eeltööd ja oluline on olla järjekindel, rääkis ADM Interactive digitaalse meedia juht Raimo Matvere eilsel Best Marketingi korraldatud konverentsil BEST B2B 2011. Lugeja tähelepanu äratamiseks on aega vaid 5 sekundit.
Raimo Matvere 10 soovitust hea e-kirja koostamiseks:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele