Võtsime hoogsa 2024. aasta kokku ning järjestasime 10 artiklit, mis meie veebi lugejaid enim kõnetasid. Loo lugemiseks kliki artikli pealkirjale.
- Aasta kõige loetum artikkel rääkis turundajate palkadest. D Screens Estonia OÜ tegevjuht Mihkel Luks märkis, et prognoositust paremad tulemused võimaldasid töötajatel etteantud eesmärke ületada ning selle pealt lisatasusid teenida. Foto: Hendrik Osula
Turunduse, meedia ja kommunikatsiooni valdkonnas maksab Eestis üle 5000-eurost keskmist brutokuupalka vaid üks ettevõte, selgub ettevõtete 2023. aasta kvartaliaruannetest.
Näeme Eesti ettevõtete seas kasvavat vajadust strateegilise turundusjuhtimise ekspertluse järele, põhjendasid uue agentuuri loojad.
Leidsime end „võitjana“ eelarvelõksust, kus seisime loodava kvaliteedi eest, ilma, et lisatööde ja -kuludega oleksid kaasnenud täiendavad tulud, tõdes Identity tegevjuht Ants Lusti.
Kuna loovagentuuri omanikfirma Identity OÜ kohustused ületavad enam kui üheksa korda ettevõtte varasid, kuulutas Harju maakohus välja ettevõtte pankroti.
Reklaamiagentuuri Tabasco juhi kohalt lahkunud Karl Multeri arvates ei ole turundus ja reklaam valdkond, millest jalad ees väljuda.
Aasta aega Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriksi viimane tööpäev ettevõttes oli 31. oktoober.
TOPi võitnud agentuur nentis, et neil on kõikide inimeste aeg ja eesmärgid planeeritud, aga masinaks muutuda ei taheta.
31. jaanuaril auhindas Best Marketing juba 10. aastat Baltikumi parimaid reklaamiagentuure. Seekord jõudis TOP10 tabeli eesotsa Eesti agentuur.
15. novembril oli viimane tööpäev 2023. aasta septembris tööle asunud Bauhofi müügi- ja turundusjuhil Marge Kikasel.
LHV turundustiimi juht Veronika Veskimets sõnas, et nende tiim on väike, kuid ülimalt efektiivne, teenindades tervet LHV Groupi alates strateegiate loomisest kuni meedia planeerimiseni. Lisaks märkis ta, et nad ei karda veidi kõmu tekitada.
Seotud lood
Vaata, millised liikumised ja muudatused toimusid turunduse valdkonna tööturul 2024. aastal.
Artiklisarja teises osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Media House’i tegevjuht Raido Raamat ning Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
CVKeskus.ee andmetel oli kõrgeim konkurents assisteerivatel töödel, kus on ühe töökoha nimel konkureerimas keskmiselt 109 töövõtjat, sellest ei jää kaugele ka turundussektor 98 kandideerijaga.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.