• 02.01.25, 10:26

Töökohavahetused 2024

Vaata, millised liikumised ja muudatused toimusid turunduse valdkonna tööturul 2024. aastal.
Fotol vasakult Julia Piilmann, Kati Vabi ja Gea Otsa
  • Fotol vasakult Julia Piilmann, Kati Vabi ja Gea Otsa Foto: Herkki Merila
Kommunikatsiooniagentuur Akkadian laiendas partnerite ringi. Senise asutaja Kadri Lainase ja partneri Eneli Mikko kõrval said jaanuarist agentuuri osanikeks äriarenduse suunajuht Kati Vabi, strateegilise kommunikatsiooni suunajuht Gea Otsa ning kriisikommunikatsiooni ja kaasamise suunajuht Julia Piilmann. Loe pikemalt siit.

Seotud lood

Uudised
  • 25.11.24, 11:22
Meedia- ja reklaamisektori keskmine palk on Eesti keskmisest jätkuvalt kõrgem
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta kolmandas kvartalis 8,1% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal.
Uudised
  • 25.11.24, 12:29
Turundajate palgad: palgakasvu veavad reklaami ja turunduse tippspetsialistid
Lisatud Kristi Saare palgaküsitluse tulemused
Statistikaameti palgaandmetest nähtub, et 2024. aasta kolmandas kvartalis kasvasid sarnaselt teise kvartaliga kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,6%.
Uudised
  • 11.09.24, 10:28
Turundajate palgad: aastaga on enim kasvanud reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad
Statistikaameti 2024. aasta teise kvartali palgaandmetest joonistub välja, et teises kvartalis kasvasid kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,4%. Kõige väiksem palgakasv oli aga müügi- ja turundusjuhtidel, kelle palk kasvas vaid 3,6%.
Uudised
  • 11.06.24, 15:17
Turundajate 1. kvartali palgaraport: spetsialistide palgad olid languses, juhtide omad aga tõusulainel
Statistikaameti 2024. aasta 1. kvartali palgaandmetest joonistub välja, et turundusspetsialistide palgad olid langenud ning meeste ja naiste palgavahe oli selles ametikategoorias kõige suurem. Samas turundusvaldkonna tippspetsialistide ja juhtide palgad olid tõusnud ja sealne sooline palgavahe oli väiksem.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele