• 30.12.24, 12:15

Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 2. osa

Artiklisarja teises osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Media House’i tegevjuht Raido Raamat ning Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Meediaagentuuri Media House tegevjuht Raido Raamat.
  • Meediaagentuuri Media House tegevjuht Raido Raamat. Foto: Jörgen Norkroos
Meediaagentuuri Media House tegevjuht Raido Raamat sõnab 2024. aastale tagasi vaadates, et kanaleid, kus ka meil on võimalik reklaami teha (Bluesky, TikTok, Threads, kümned uued taskuhäälingud jt), tuleb aina juurde ning kliendid peavad väga täpselt oma kasutajad profileerima ja valima, millistesse kanalitesse oma sõnumit panna. „Kõiki kanaleid kasutada on ebaefektiivne ja kulukas.“

Seotud lood

Uudised
  • 18.12.24, 10:33
Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 1. osa
Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Uudised
  • 18.12.24, 10:26
Aasta Turundustegu 2024 žürii toob kokku turunduse tipud
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 09.12.24, 17:06
Bigbanki turundusjuht: me ei vaja enam meediaagentuuride abi
Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2025 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele