Moskvas ja Peterburis algas mai lõpuni kestev turunduskampaania, millega EAS tutvustab Eestit kui atraktiivset ja looduslähedast suvepuhkuse veetmise sihtkohta. Kampaania loovagentuuriks on Der Tank, meediaagentuuriks Mediapool Vizeum.
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on idanaabritele suunatud kevadkampaania esmakordne ettevõtmine. “Mitmeid aastaid oleme kutsunud Venemaa elanikke Eestisse veetma siin jõule ja aastavahetust. Rekordiliselt lisandunud Vene turistide arv ja kasvav huvi Eesti külastamise vastu on loonud hea pinnase, et pakkuda neile aktiivselt puhkusevõimalusi ka suvekuudeks. Teine oluline positiivne tegur on järjest paranevad transpordiühendused ning seda eriti Peterburi suunal. Tihenenud lennuliiklus, mullu tegevust alustanud uus laevaliin ja lähiajal sõitma hakkav rong tähendavad Eestile täiendavaid kümneid tuhandeid maksujõulisi turiste,” lausus Mutso.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.