• 08.05.12, 13:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brand Manuali muljeid disainikonverentsilt Helsingist

"Riigid ja ettevõted on leidnud teenusedisaini kui pääsetee vähenevate eelarvete tingimustes avalike teenuste kvaliteedi tõstmiseks. Eesti teenusedisain paistab konkurentsis silma käegakatsutava väärtuse loomise ja terasema vormistusega, meil pole mingit põhjust maailma tipptegijate ees oma tehtud tööd häbeneda," tõdesid Brand Manuali esindajad Helsingist Design Management Institute konverentsilt naastes.
Suurfirmade disainijuhid ja konsultandid üle maailma said taas kokku, et kogemusi jagada ning lugusid rääkida. Kokkuvõtte konverentsil kogetust teevad Kaarel Mikkin, Markko Karu, Dan Mikkin ja J.Margus Klaar Brand Manualist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele