• 05.09.12, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Cyber Lions Grand Prix võitja esineb Best Internetil

Tänavusel Cannes Lions festivalil võitis Rootsi agentuur Volontaire kaks hõbelõvi ja Grand Prix Rootsi turismiametile loodud kampaania "Curators of Sweden" eest. Tegemist on revolutsioonilise sotsiaalmeedia kampaaniaga: Rootsi turismiamet andis Rootsi ametliku Twitteri konto kasutamiseks tavalistele kodanikele. Volontaire'i PR strateeg Viktor Bolin oli nõus tulema ja 20. septembril Best Internetil Eesti turundajatega selle suurepärase kampaania telgitaguseid jagama.  
Tegemist on revolutsioonilise sotsiaalmeedia kampaaniaga: Rootsi turismiamet andis Rootsi ametliku Twitteri konto kasutamiseks tavalistele kodanikele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele