Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgusid Digitegu 2012 finalistid
Eile selgusid žürii eelhääletuse tulemusena konkursi Digitegu 2012 finalistid, keda näeb neljapäeval, 20. septembril Best Interneti konverentsi laval TTÜ aulas karmi žüri ees oma töid esitlemas. Vaata finalistide nimekirja!
Žürii ja saalisviibijad saavad finalistidele esitada lisaküsimusi ning seejärel valib žürii välja iga kategooria (e-maili turundus, sotsiaalmeedia turundus, digitaalne reklaam ja veebilehed) võitja.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.