Best Marketing jätkab turundusekspertide arvamuste avaldamist. Loe, mida arvasid Kris Keerov (ADM), Tanel Lillepalu (Jolos), Olga Peresild (MediaCom) ja Tarmo Sikk.
Palusime nimetada kampaaniaid ning toote- või teenuse lansseerimisi koos põhjendustega, miks need silma jäid ja märkimist väärt on. Loe, mida arvasid Kris Keerov (ADM), Tanel Lillepalu (Jolos), Olga Peresild (MediaCom) ja Tarmo Sikk.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.